Subject: IV kvartali aruanne ja 2024. hankeplaani täitmise analüüs
From: "Katri Bagirov" <[email-masked]>
To: "Ivar Kangro"
Cc: "Konkurentsiamet"
Date: Thu, 6 Feb 2025 17:41:13 +0200

Tere

Edastan hankeplaani täitmise IV kvartali aruande ja 2024. aasta
hankeplaani täitmise üldise analüüsi (manuses).

Tabelis toodud värvide tähendused on järgmised:

töös hanked

leping sõlmitud/sõlmimisel

lõpetatud lepinguta / jääb ära

lähteülesannet ei ole õigeaegselt esitatud

Hangete hetkeseis on peale IV kvartalit järgmine:

Hanke staatus

Hangete arv

Leping sõlmitud

3

Hankeid töös

0

Lõpetatud lepinguta/Jääb ära

0

Lähteülesanne õigeks ajaks esitamata

3

Kõike head soovides,

Katri Bagirov
Talituse juhataja

Mob: +372 569 59115
Telefon: +372 663 8200
 <http://www.rtk.ee> www.rtk.ee
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

  <https://www.rtk.ee/sites/default/files/RTK-mailijalus-173x71.jpg>

  _____

Käesolev e-kiri võib sisaldada asutusesiseseks kasutamiseks tunnistatud
teavet. Kui te ei ole selle kirja adressaat, palun võtke ühendust saatjaga
ning kustutage e-kiri arvutist.
This e-mail may contain information which is classified for internal use.
If you are not the intended recipient of this message, please notify the
sender immediately and delete the message.